سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

رکورد شکنی میرهاشم حسینی در چنگدو

ملی پوش تکواندو کشورمان توانست چهارمین مدال طلای خود در بازیهای جهانی دانشجویان را در چنگدو چین کسب کند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو، میرهاشم حسینی ملی پوش وزن 74- کیلوگرم کشورمان در رقابت های یونیورسیاد دانشجویان جهان در چنگدو چین موفق شد با پیروزی مقابل تمام حریفانش عنوان قهرمانی را از آن خود کند. 

میرهاشم یکی از پرافتخارترین ملی پوشان ایران در رقابت های یونیورسیاد محسوب می شود، این تکواندوکار در کارنامه ورزشی خود  سه طلای 2017، 2019 و 2023 در بخش انفرادی و یک طلای تیمی در مسابقات  2019 را دارد و با کسب 4 مدال طلا در این زمینه رکورددار است.

تکواندوکار پرافتخار آذربایجانشرقی در مسابقات 2017 چین تایپه، بعد از شکست دادن حریفانی از کشورهای هند، کره جنوبی و شیلی، به دیدار نهایی راه یافت.حسینی در دیدار فینال موفق شد «لوكاس گاژمن» از آرژانتین را 17 بر 5 مغلوب كند و به مدال طلا دست یابد.

وی دوسال بعد  در یونیورسیاد 2019 ناپل ایتالیا مدال طلای خود را تکرار کرد. میرهاشم حسینی در وزن 68 کیلوگرم پس از استراحت در دور اول برابر نماینده مغولستان با نتیجه 30 بر 8 و در پایان راند دوم به برتری رسیدوی در دومین مبارزه نیز 25 بر 11 حریفی از چین تایپه را شکست داد و راهی یک چهارم نهایی شد و در این مرحله نیز برابر «دنی آندرون» از کرواسی قاطعانه و با نتیجه 29 بر 4 در پایان راند دوم مبارزه به برتری رسید و راهی نیمه نهایی شد.

حسینی در مبارزه نیمه نهایی نیز مقابل حریف خود از کره جنوبی 33 بر 17 به برتری رسید و راهی فینال شد و در دیدار نهایی نیز با نتیجه قاطع 20 بر 3 حریف خود به نام «سی محمد» از بلژیک را شکست داد و مقتدرانه به مدال طلای مسابقات رسید.

میرهاشم در چنگدو چین هم تمام رقبای خود را مقتدرانه شکست داد و توانست چهارمین عنوان قهرمانی خود را کسب کند و پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورد.

میرهاشم حسینی ملی تکواندو کشورمان در وزن 74- کیلوگرم که موفق شد در رقابت های یونیورسیاد چین عنوان قهرمانی را کسب کند در رابطه با این مسابقات گفت: ما تمرینات خیلی خوبی را پشت سر گذاشتیم و خدا را شکر توانستم مزد زحمات کادرفنی را با کسب مدال طلا بدهم.

او ادامه داد: این چهارمین مدال طلای من در تاریخ مسابقات یونیورسیاد بود و برای تمامی ملی پوشان آرزوی موفقیت دارم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده