سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

چهارمدال طلا، نقره و برنز رهاورد نمایندگان تهرانی در مسابقات جهانی یونیورسیاد

در پایان مسابقات قهرمانی دانشجویان جهان،نمایندگان شایسته استان تهران  موفق به کسب چهار مدال رنگارنگ شدند .

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان تهران؛ سی و یکمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو دانشجویان جهان از  ۷ الی ۱۳ مرداد ماه به میزبانی چین در شهر چنگدو برگزار شد که بانوان شایسته استان تهران در دو بخش پومسه و کیوروگی توانستند یک طلا ، یک نقره و دو برنز را کسب کنند.

ناهید کیانی ملی پوش توانمند استان تهران  در ششمین روز مسابقات در وزن ۵۳- کیلوگرم بعد از یک دور استراحت، با دو پیروزی دو بر صفر برابر «اروگشاوا» از ازبکستان و «ملینا» از آمریکا شکست داد و راهی نیمه نهایی شد. وی در این مرحله هم در یک دیدار نفس گیر، «گو گیانگ» از کشور میزبان را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد و به دیدار فینال راه یافت؛ حریف چینی کیانی دارنده نقره جهانی مکزیک و طلای آسیا ۲۰۲۲ و برنز گرنداسلم ۲۰۲۳ بود. کیانی در فینال به مصاف «پو یا سو» از چین تایپه رفت و با یک نمایش بی نقص موفق شد او را با نتیجه ۲ بر صفر شکست دهد و صاحب مدال طلا شود.

آناهیتا توکلی ملی پوش توانمند استان تهران  در سومین روز مسابقات در وزن ۷۳+ کیلوگرم، در فینال رو در روی  “ژو لی” از چین دارنده طلای گرندپری رم ۲۰۲۳ و برنز گرندپری منچستر ۲۰۲۲ قرار گرفت و ۲ بر صفر  نتیجه را واگذار کرد و به نشان نقره دست یافت. وی قبل از این مبارزه «ایرودا»  از ازبکستان (۲ بر یک)، «دزیره» از اسپانیا (۲ بر صفر) و «اسرا آکبولاک» از ترکیه (۲ بر یک) را شکست داده بود.

در بخش پومسه تیمی نیز نمایندگان استان تهران ، متشکل از ریحانه عمرانی مقدم ، مبینا شریفی ماهر در فینال با ثبت امتیاز ۶٫۵۳۰  بعد از تیم‌های کره جنوبی، چین به همراه ویتنام نشان برنز را از آن خود کردند.

گفتنی است تهران با پنج نماینده در این رقابتها حضور داشت و توانست با کسب یک  طلا ، یک نقره و دو نشان برنز عملکرد بسیار خوبی را نشان دهد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده