سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مجمع عمومی سالیانه تکواندو مازندران؛

هادی ساعی: همدلی در تکواندو مازندران باعث رشد و پیشرفت تکواندو این استان شد

هادی ساعی با حضور در مجمع سالیانه تکواندو مازندران، همدلی بین خانواده استان را دلیل رشد و پیشرفت تکواندو این استان دانست.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو استان مازندران، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو ظهر روز گذشته (19 مرداد ماه)  با حضور در مجمع عمومی سالیانه تکواندو مازندران، همدلی این خانواده افتخارآفرین را یکی از دلایل رشد و پیشرفت تکواندو مازندران دانست.

هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو نیز بیان کرد: بخش زیادی از افتخارات تکواندو کشور در سالیان اخیر توسط ورزشکاران مازندرانی به دست آمده و در همه رده های سنی استان مازندران در صدر سایر استان ها قرار گرفته است. خدا را شکر  مازندران در همه بخش ها(کیوروگی، پومسه و هانمادانگ) موفق ظاهر شده و رشد کرده است و از این بابت از نفجم تشکر می کنم.

رئیس فدراسیون ادامه داد: همدلی بسیار خوبی در تکواندو مازندران شاهد هستیم که باعث رشد و پیشرفت این رشته ورزشی شده است. می توانم بگویم که تعداد تکواندوکاران در مازندران بیشتر از کشتی گیران است و فدراسیون تکواندو هم با تمام توان از هیات های استانی خود حمایت می کند.

رئیس فدراسیون تکواندو بیان داشت: خوشحالیم که در این استان در اکثر شهرستان ها خانه تکواندو وجود دارد و امیدواریم شهرستان هایی که خانه تکواندو ندارند با کمک مدیرکل صاحب خانه شوند و ما هم برای تکمیل امکانات کمک خواهیم کرد.

ساعی با بیان اینکه، مازندران معدن استعداد تکواندوکار است، گفت: ما در فدراسیون، بخش تکواندو روستایی را نیز راه اندازی کردیم و این آمادگی را داریم تا تکواندو را در روستاهای استان مازندران نیز کمک و حمایت کنیم.

وی ادامه داد : مازندران ظرفیت بسیار زیادی در رشته‌های مختلف ورزشی دارد و همیشه شاهد درخشش و مدال‌آوری ورزشکاران این دیار ورزشی در میادین مختلف هستیم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده