سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

دعای خیر مادر شهید حسینی اصل، برای دختران ملی پوش اعزامی به قهرمانی نونهالان آسیا

دختران نونهال تیم ملی اعزامی به مسابقات آسیایی ظهر امروز با حضور مادر گرانقدر شهید حسینی اصل، مراسم معنوی تجدید میثاق با شهدا را در سالن تمرین خود برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل هیات تکواندو مازندران، ظهر امروز (جمعه 20 مرداد ماه) مراسم معنوی تجدید میثاق دختران ملی پوش نونهال اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا با شهیدان، با حضور خانواده شهید حسینی اصل، زهرا نجات سرپرست نایب رئیسی تکواندو بانوان استان، حسین نادی حیدری رئیس هیات تکواندو بابل در باشگاه اسماعیل پور برگزار شد.

در این مراسم مادر گرانقدر شهید نعمت الله حسینی اصل، سید محمود حسینی اصل مدیرکل امور ایثارگران قوه قضاییه به عنوان برادر شهید و دارنده دان 7 تکواندو، کادرفنی تیم ملی دختران نونهال، باقرزاده به عنوان حامی مالی، اسماعیل پور به عنوان پیشکسوت و مسئول باشگاه تمرینی ملی پوشان حضور داشتند.

ابتدا مراسم محبوبه محمدنژاد به عنوان سرمربی تیم ملی ضمن تشکر از حضور پربرکت مادر، برادران و خواهر شهید ارزشمند، عنوان داشت: از 13مرداد ماه در شهرستان بابل با حمایت مالی آقای باقرزاده و همت باشگاه اسماعیل پور در حال تمرین هستیم، خداروشکر تمرینات خوبی را پشت سر می گذاریم، از اعضا حاضر در سالن تشکر و قدردانی کرد.

محمدنژاد گفت: دو بار در دنیا پرچم یک کشور به اهتزار در می آید یک بار زمانی است که رئیس جمهور وارد یک کشور می شود و یک بار زمانی است که ورزشکاری با ایستادن بر سکوی قهرمانی باعث اهتزاز پرچم کشورش می شود، قهرمانان کوچک ما کار بزرگی را در پیش دارند.

سرمربی تیم ملی نونهالان بیان کرد: هر یک از این دختران در رویداد پیش رو سربازان این مملکت هستند که برای طنین انداز شدن سرود ملی کشورمان تلاش خواهند کرد، انشاا.. با توکل به خدا و توسل به شهدا بتونیم عنوان قهرمانی آسیا را کسب کنیم و جبران زحمات تمام عزیزانی باشد که در این مسیر به ما کمک کردند.

پس از آن سید محمود حسینی اصل برادر شهید گرانقد با ذکر آیه ای از قرآن بیان کرد: وَلا تَحسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلوا في سَبيلِ اللَّهِ أَمواتًا ۚ بَل أَحياءٌ عِندَ رَبِّهِم يُرزَقونَ، گمان نکنید که شهیدان مرده اند، آنها زنده اند و نزد پروردگارشان روزی داده می شوند.

مدیرکل امور ایثارگران قوه قضاییه گفت: شهدا همچنان حاضرند و اما ما نمیبینیم، اینکه امروز در خدمت شما دختران پرتلاش هستیم اهمیت شهید و شهادت است، رمز ماندگاری شهدا این است که تمام وجودشان را برای مملکت گذاشتند و پس از سالها هنوز هم نامشان بر زبان است.

وی ادامه داد: قهرمانی هر زمانی شاید از یاد برود، اما منش و رسم پهلوانی فراموش شدنی نیست، پس تلاش کنید و با ایمان، خودباوری، توکل به خدا و توسل به ائمه وارد زمین شوید قطعا هر اتفاقی که حاصل شود، از الان مقدر شده و برای کادرفنی، مسئولان فدراسیون ارزشمند است‌، ما هم برای کسب بهترین مدال و عنوان برایتان دعا میکنیم.

پس از آن دختران ملی پوش با ادای احترام به عکس جاوید نام "شهید نعمت ا‌‌.. حسینی اصل"  شاخه گلی نثار روح بلند آن شهید کردند، و همینطور مادر مکرمه ایشان با بستن سربند به پیشانی ملی پوشان برایشان دعای خیر خواند تا بدرقه راه تکواندوکاران کشورمان باشد، و در پایان هدیه ای از این والده مومنه و مکرمه به ملی پوشان و اعضا کادرفنی اهدا شد.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده