سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

فولاد بام بهنمیر با کسب عنوان نایب قهرمانی لیگ منطقه 2 به دور نهایی لیگ نونهالان کشور راه یافت

تکواندوکاران فولاد بام بهنمیر با کسب عنوان نایب قهرمانی در لیگ تکواندو باشگاه های کشور در منطقه دو نونهالان به کار خود پایان دادند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو  مازندران، رقابت های لیگ نونهالان باشگاه های کشور «یادواره شهید بهنام محمدی» در گروه پسران دوشنبه 23 مرداد ماه با برگزاری 12 دیدار از هفته چهارم الی هفتم به پایان رسید و منتخب تکواندو مازندران در رده نونهالان موفق به کسب جام نایب قهرمانی شد.

فولاد بامی ها در هفته چهارم به مصاف تیم پرسیس رفتند و 9 بر یک پیروز شدند، مقابل تیم جنگجو با نتیجه 8 بر 2 از شیاپ جانگ بیرون آمد، در هفته ششم مقابل قهرمان لیگ تیم تهران بازی را 6 بر 4 واگذار کرد و در هفته آخر مقابل تیم توسعه با واگذاری 6 امتیاز تفاضل بیشتری نسبت به تهرانی ها کسب کرد و با 18 امتیاز بعد از تیم هیات تکواندو تهران بر سکوی نایب قهرمانی لیگ کشور ایستاد.

و تیم های توسعه و پرسیس نیز با 18 و 12 امتیاز در رده های سوم و چهارم جای گرفتند. ضمن اینکه هر 4 تیم نامبرده به دور نهایی رقابت های لیگ نونهالان کشور با حضور صعودکنندگان تیم های منطقه ای راه یافتند.

گفتنی است، دکتر صابر حسین پور بهنمیری مدیرعامل، مرتضی رضایی مدیر فنی تیم فولاد بام بهنمیر و سرمربیگری تیم را سید عباس محمدی به عهده داشت، مرتضی ضیا و یوسف قربانزاده به عنوان مربی و رضا هاشمی به عنوان مربی بدنساز وی را یاری می کردند، حمید حیدری بهنمیری سرپرستی را به عهده داشت.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده