سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

گردهمایی بزرگ تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی

به مناسبت روز جهانی تکواندو، تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی گردهمایی بزرگی را پارک ائل باغی تبریز برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، 13 شهریور روز جهانی تکواندو نامگذاری شده است؛ اما تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی زودتر به استقبال این روز رفتند.

با مشارکت هیات تکواندو آذربایجان‌شرقی و شهرداری منطقه 2 تبریز و باشگاه شهرداری تبریز، گردهمایی بزرگ تکواندوکاران آذربایجان شرقی با حضور بیش از سه هزار ورزشکار این رشته در تفرجگاه ائل باغی تبریز برگزار شد.

در ابتدای مراسم رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان ضمن گرامی داشت روز جهانی تکواندو، از افتخارات این رشته برای آذربایجان شرقی سخن گفته و ابراز امیدواری کرد کسب مدال‌های جهانی و آسیایی تکواندوکاران آذربایجان شرقی تداوم داشته باشد.

وی ضمن اینکه تکواندو را پرافتخارترین رشته استان آذربایجان‌شرقی ذکر کرده، گفت: از 27 تا 30 شهریور تبریز میزبان مسابقات استعدادهای برتر رشته تکواندو بوده و از 31 استان کشور تکواندوکاران در این مسابقات حضور خواهند یافت.

اجرای موسیقی با سنتور توسط یکی از تکواندوکاران، اجرای نمایشی پومسه‌کاران استان آذربایجان شرقی به صورت انفرادی و گروهی و شکستن اجسام سخت بخشی از همایش تکواندو بود.

در پایان به تعدادی از تکواندوکاران به قید قرعه جوایزی از سوی شهرداری منطقه 2 و باشگاه شهرداری تبریز اهدا گردید.

لازم به ذکر است در این همایش که با حضور بیش از 3 هزار نفر از جامعه تکواندو استان شامل پیشکسوتان، اساتید و مربیان و داوران، تکواندوکار و خانواده‌هایشان بزگرار شد، مسیر 2 و نیم کیلومتری تا بالاترین نقطه این پارک که محل برگزاری همایش بود؛ را پیاده روی کردند.

 

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده