سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

مقدمی: در 2 ثانیه مدال طلا را از دست دادم

تکواندوکار نوجوان آذربایجان شرقی گفت: در اولین تجربه بین المللی‌ام می‌توانستم قهرمان شوم، اما در 2 ثانیه مدال طلایم، نقره شد.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو کشور و به نقل از هیات تکواندو استان آذربایجان شرقی، صدرا مقدمی اظهار داشت: سطح مسابقات قهرمانی تکواندو نوجوانان آسیا خیلی بالا بود و تمام کشورهای آسیا پرقدرت در این مسابقات حاظر شده بودند. برای این دوره از مسابقات ۳ ماه در اردو تمرینات خیلی سختی را پشت سر گذاشتیم و قبل از اردو هم کنار استاد خودم استا فلاحی‌راد تمریناتم را پیگیری می‌کردم.

وی گفت: من اولین مسابقات بین‌المللی را تجربه کردم و خدا رو شکر با اینکه هیچ شناختی از حریفان خود نداشتم؛ توانستم به مدال نقره برسم..

صدرا در مورد عوامل موفقیتش گفت: پدر و مادرم همیشه حمایتم کردند و نگذاشتند هیچ دغدغه‌ای درباره ورزشم داشته باشم و با خیال راحت تلاش می‌کردم و تمام زمینه را برای من فراهم کردند تا به هدف خودم که طلای المپیک است؛ برسم..

همچنین خیلی تشکر می‌کنم از استاد عزیز خودم استاد حسن فلاحی‌راد که همیشه بالا سر ما بوده و هست، و من و دیگر تکواندوکاران را در مسیر سخت یاری می کند تا به هدف و رویای خودمان برسیم. از زحمات آقای رنجبرپور رئیس هیات تکواندو استان هم تشکر می‌نمایم..

نایب قهرمان تکواندو آسیا تصریح کرد: من با تلاش‌هایی که کرده بودم و سختی و زحمت‌هایی که کشیده بودم مطمن بودم که دست خالی از این مسابقات برنمی‌گردم و بدون استرس بازی‌هایم را انجام دادم و در فینال خیلی نزدیک با حریف در رقابت بودم و در ۲ ثانیه مدال طلایم تبدیل به نقره شد. این باخت در بازی فینالم کمی ناراحتم کرد، اما چون هدف خیلی بالاتری دارم به تمریناتم با قدرت ادامه خواهم داد.

صدرا در مورد احساسش روی سکو گفت: خیلی حس خوبی داشتم که توانستم پرچم کشورم را روی سکوی آسیا بالا ببرم و هر چه در توان دارم را می گذارم که در مسابقات پیش رو دوباره پرچم کشورم را بالاتر ازپرچم های کشورهای دیگر به اهتزار درآورم.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده