سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تجلیل از مادران قهرمانان فراملی استان زنجان

به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه(س) و روز مادر از مادران مربیان و قهرمانان فراملی استان زنجان در سال 1402 تجلیل شد.

به گزارش  روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل ازهیات تکواندو استان زنجان، همزمان با فرا رسیدن سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س) و گرامیداشت مقام شامخ مادر و زن، در نشست صمیمی روز سه‌شنبه 12 دی‌ماه با حضور رئیس و نایب رئیس هیات تکواندو استان جهت تقدیر مادران قهرمانان و مربیان فرا ملی استان برگزار شد.

در این نشست علی سپهری ضمن تبریک این ایام گفت: نامگذاری سالروز ولادت حضرت فاطمه(س) به نام روز تجلیل از مقام شامخ  مادر و روز زن نشان دهنده اهمیت نقش زن در ایران اسلامی و جایگاه انسانی اوست. 
 رئیس هیات تکواندو استان اظهار داشت: زنان در هر جامعه ای نقش بسزایی دارند، آنها تعیین کننده در تربیت نسل آینده هر کشور هستند، مادران هر چه را که خود آموخته باشند آن را به فرزندان خود منتقل می کنند و نسل آینده را می سازند.

وی افزود: مادران با توجه به مسوولیت سنگین خود، نقش مهمی در مسیر زندگی فرزندان از ابتدایی‌ترین شیوه رفتاری تا رساندن او به بزرگترین قلل افتخار جهانی و المپیک دارند. نقش مادران در زندگی قهرمانان ورزشی زمان بیش از پیش چشمگیر است و برخی از آنان با تلاش بی‌وقفه موفق شدند که فرزند خود را از پیله برخی محدودیت‌های خارج و آنان را تبدیل به قهرمانانی نام آشنا در جهان ورزش ‌کنند. باید دست مادران را بوسید و مقام آنان را ارج نهاد.

در پایان این نشست از مادرانِ مربیان و قهرمانان فراملی سال ۱۴۰۲(محمد علوی، نگار مددخانی، سونا رزاقی، امیرسینا بختیاری، مهشید صبوری، سانای احمدی و محمدطاها ازلگینی) با اهدای هدیه و لوح تقدیر تجلیل شد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده