سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

نفرات برتر مسابقات تکواندو نوجوانان پسر در استان بوشهر معرفی شدند

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: نفرات برتر مسابقات تکواندو استانی در رده سنی نوجوانان این استان معرفی شدند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان بوشهر؛ سید جلال مردانی اظهار کرد: مسابقات کیوروگی (مبارزه) نوجوانان پسر با حضور ۱۰۴ نفر از باشگاه‌های شهرستان‌های ۱۰گانه استان بوشهر یادواره شهید دانش آموز تکواندوکار سجاد تنگستانی به میزبانی بندر دیلم برگزار شد.

وی بیان کرد: در وزن نخست امیر رضا شهابی قهرمان شد و امیر علی محبی و پویان سیاح به ترتیب دوم و سوم شدند و در وزن دوم نیز پویان سیاح، رضا یزدان پناه به ترتیب اول و دوم شدند و جواد حسن پور و سینا احمدی به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

سید مردانی ادامه داد: در وزن سوم نیز بنیامین صائب و فرشاد رستمی به عنوان‌های نخست و دومی رسیدند و محمد جواد علی آباد پور مقام سوم را به خود اختصاص داد.

وی افزود: در وزن چهارم علی هوشیار و ماهان مراد زاده به ترتیب عنوان‌های نخست و دومی کسب کردند و محمد مهدی مرتضوی و ابولفضل اکبری رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن پنجم  فرزان آرمند و طاها شهریاری اول و دوم شدند و امین صداقت و محمد صالح مهدوی به عنوان سوم مشترک دست یافتند.

وی اظهار کرد: در وزن ششم نیز سروش بختیاری و امیر علی نریمانی اول و دوم شدند و علی بن هلال و علی رحیمی به مقام سوم مشترک دست یافتند.

سید مردانی عنوان کرد: در وزن هفتم امیر حسین نوبخت و امیر حسین مراد بیگی به ترتیب عنوان برتر را به خود اختصاص دادند و منصور توکلی و علی شاه بونی به سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی ادامه داد: در وزن هشتم نیز محمد امین رسولی و علی رضا معتمد اول و دوم شدند و عنوان سومی به امیر علی نریمانی رسید.

وی عنوان کرد: در وزن نهم نیز علی مشایخی و یاسین توکلی اول و دوم شدند.

رئیس هیات تکواندو استان بوشهر گفت: در وزن دهم به عنوان وزن پایانی نیز طاها حاجیانی و ابولفضل عبدالله پور اول و دوم شدند و ابولفضل علمدار و کیهان گلابیان به عنوان سوم مشترک دست پیدا کردند.

وی یادآور شد: در این رقابت‌ها سجاد صالحی (باشگاه گناوه) به عنوان فنی‌ترین بازیکن، محمد دهقان فنی‌ترین مربی (باشگاه عقاب بوشهر) و مهدی بیباک (قهرمانان جم) به عنوان مربی پر تلاش معرفی شدند.

سید مردانی در پایان خاطر نشان کرد: باشگاه های عقاب هوایی (بوشهر)، پارسیان (بوشهر) و هیات گناوه به ترتیب عناوین اول تا سوم تیمی را به خود اختصاص دادند.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده