سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

قول مساعد هادی ساعی برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد

رییس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد قول مساعد داد.

ه گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیئت تکواندو استان یزد، "حسین وحیدی" رئیس هیئت تکواندو استان یزد با حضور در فدراسیون تکواندو با هادی ساعی دیدار و گفت و گو کرد.

در این دیدار رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران ضمن قدردانی از زحمات مسولان هیئت تکواندو استان یزد گفت: استان یزد از پتانسیل لازم برای دست یابی به سکوهای قهرمانی در این رشته برخوردار است.

وی ضمن تشکر از وحیدی به خاطر پیگیری و اختصاص مکانی برای خانه تکواندو در یزد افزود: فدراسیون تکواندو برای تجهیز خانه تکواندو استان یزد و استفاده از سیستم های الکترونیکی، همکاری لازم را به عمل خواهد آورد.

ساعی برگزاری استاژهای فنی برای پیشرفت و استعدادیابی تکواندو را مهم ارزیابی و خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد از مربیان تیم ملی، درجه یک و تراز اول کشور برای برگزاری دوره های آموزشی تکواندو در استان یزد استفاده شود.

رئیس فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد برگزاری مسابقات ملی، بین‌المللی و لیگ های منطقه‌ای تکواندو در استان یزد باشیم.

گفتنی است در ابتدای این دیدار حسین وحیدی رئیس هیئت تکواندو استان یزد به ارائه گزارشی از اقدامات و عملکرد هیئت تکواندو استان در چند ماهه اخیر پرداخت و افزود: با تلاش های انجام شده مکانی برای راه اندازی خانه تکواندو استان یزد اختصاص یافته و در دست تجهیز است.

وی یادآور شد: امیدواریم با همکاری خوب مسولان استانی و فدراسیون تکواندو، استان یزد به جایگاه واقعی خود در رشته المپیکی تکواندو دست یابد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1400

مشاهده