سایت رسمی فدراسیون تکواندو ج.ا.ایران

این سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.

حقوق خبری و تصویری سایت
  • کلیه حقوق خبری و تصویری سایت متعلق به فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران می باشد.
اطلاعات تماس
    آدرس: تهران - خيابان شريعتي - خيابان شهيد ميرزاپور (خيابان سهيل سابق) كوچه شهید طاهری - روبروي مجتمع مسكوني سبحان - فدراسيون تكواندو جمهوري اسلامي ايران
    کدپستی: 1931735593

    تلفن : 22242441
    تلفن : 22242442
    تلفن : 22242443

تکواندو قم و کسب ۵۴ مدال رنگارنگ کشوری در سال ۱۴۰۲

رییس هیات تکواندو استان قم گفت: ورزشکاران این هیات ورزشی سال گذشته توانستند ۵۴ مدال رنگارنگ را از مسابقات کشوری کسب کنند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تکواندو و به نقل از هیات تکواندو استان قم؛ علی آهنی مهینی با اشاره به برگزاری اولین رویداد رسمی هیات تکواندو استان، اظهار کرد: مسابقات قهرمانی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان استان در بخش کیوروگی از ۱۴ اردیبهشت‌ماه در خانه تکواندو استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: وزن‌کشی این مسابقات روز سیزدهم اردیبهشت‌ماه خواهد بود و علاقه مندانی که اقدام به ثبت‌نام کرده‌اند روز مقرر باید در سالن شهیدان برجعلی‌زاده حضور پیدا کنند. 

رییس هیات تکواندو استان قم با اشاره عملکرد این هیات ورزشی در سال ۱۴۰۲، تاکید کرد: سال گذشته تکواندو قم توانست افتخارات و دستاوردهای خوبی را در مسابقات استانی و کشوری کسب کند.

آهنی مهینی تشریح کرد: سال گذشته ۴۷ اعزام به مسابقات کشوری داشتیم که ۲۹ مورد در‌بخش آقایان و ۱۸ مورد در بخش بانوان رقم خورد.

وی اشاره کرد: ورزشکاران پر تلاش هیات تکواندو استان موفق به کسب ۴۲ مدال رنگارنگ در آقایان و ۱۲ مدال مختلف در بانوان شدند. البته مدال‌هایی که در لیگ کسب شده‌اند با این آمار متفاوت است و در مسابقات لیگی توانستیم ۳۳ مدال متنوع به ارمغان بیاوریم.

رییس هیات تکواندو استان قم با اشاره به اعزام‌های بین‌المللی این هیات گفت: در سال مذکور ۵ اعزام در آقایان و ۳ اعزام در بانوان داشتیم که در نهایت آقایان ۶ مدال و بانوان ۱ مدال بدست آوردند.

آهنی مهینی در ادامه این گفت‌وگو با بیان اینکه سال گذشته شاهد برگزاری مسابقات قهرمانی و لیگ استانی بودیم، عنوان کرد: با تلاش همکاران بنده در این هیات و مربیان عزیز سال گذشته شاهد برگزاری ۴ لیگ استانی در دو بخش آقایان و بانوان بودیم.

وی ادامه داد: همچنین در مسابقات قهرمانی استان هم شاهد برگزاری ۱۰ مورد در بخش بانوان و ۷ مورد در بخش آقایان بودیم.

رییس هیات تکواندو استان قم در پایان بیان کرد: امسال هم هدف‌گذاری کرده‌ایم تا شاهد کسب افتخارآفرینی‌های مختلفی در آوردگاه‌های ملی و جهانی باشیم.‌ تکواندو جزو رشته‌های پر طرفدار قم محسوب می‌شود که علاقه مندان بسیاری هم دارد.

فدراسیون تکواندو در شبکه های اجتماعی

اخبار ، تصاویر ، ویدئو و اطلاعیه های ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

پیوندهای مهم


لیست داروهای ممنوعه 2020

مشاهده

قوانین ، ثبت علامت تجاری

مشاهده

پایگاه خبری شهدای تکواندو

مشاهده

بانک اطلاعات فدراسیون

مشاهده

جشنواره شهید رجایی

مشاهده

تقویم ورزشی سال 1403

مشاهده